Refund policy
Je hebt 14 dagen na ontvangst van jouw bestelling de tijd om een retour aan te vragen.
Om een terugbetaling te kunnen krijgen, moet het product nieuw en in verpakking geretourneerd worden. Bij de aanvraag vragen we om jouw bestelnummer door te geven.
Je kan een terugbetaling aanvragen door een mailtje te sturen naar info@speenenkoord.be. Aanvragen via social media worden niet behandeld. Als jouw terugbetaling is geaccepteerd, kan je het product retourneren (op eigen kosten) naar ons atelier in Ledegem (Provinciebaan 51 bus 9). Producten die we ontvangen zonder dat de retouraanvraag werd aangevraagd, zullen we niet accepteren.
Je kan ons altijd contacteren via mail naar info@speenenkoord.be mocht je vragen hebben over ons terugbetalingsbeleid.
schade en problemen
Controleer de verpakking en het product bij ontvangst en neem meteen contact met ons op mocht er een product beschadigd, onvolledig of verkeerd zijn. We proberen binnen de 3 werkdagen het product te vervangen. De verzendkosten zijn dan uiteraard voor ons.
uitzonderingen/producten die niet geretourneerd kunnen worden
Gepersonaliseerde producten kunnen niet geretourneerd worden, tenzij er een fout werd gemaakt door ons. We kunnen ook geen terugbetaling uitvoeren voor outlet-sales producten of cadeaubonnen.
omruilen
De snelste manier om een product om te ruilen is om het ontvangen product te retourneren en afzonderlijk een nieuw product te bestellen. De verzendkosten voor omruilen zijn voor de koper.
terugbetalingen
We nemen contact op van zodra we de producten retour hebben ontvangen. Als de retour is goedgekeurd, zal het bedrag overgemaakt worden via jouw gekozen betaalmethode.